
Iată mesajele célèbre ale preaiubitului și preluminatului în Finanțe, Cristiușa I.. :
Mesaj 1:
1) Buna seara,
Acestea sunt rezultatele testului,
(nu am scazut nici un puct la nimeni, chiar sa fi vrut nu am avut de unde)
Cei care au 4,5 spre exemplu nota o rotungesc in folosul studentului.
Ar fi de dorit miine sa ne intilnim sa semnez cataloagele, cei care nu au
nota, au miine ultima ocazie sa nu ramina cu restanta.
Astept sunetul vostru ca sa stiu la ce ora sa ma apropii la USM.
Acestea sunt rezultatele testului,
(nu am scazut nici un puct la nimeni, chiar sa fi vrut nu am avut de unde)
Cei care au 4,5 spre exemplu nota o rotungesc in folosul studentului.
Ar fi de dorit miine sa ne intilnim sa semnez cataloagele, cei care nu au
nota, au miine ultima ocazie sa nu ramina cu restanta.
Astept sunetul vostru ca sa stiu la ce ora sa ma apropii la USM.
Notele acordate: 4,95; 5,3; 5,95; 6,9; 6,5; 7,25; 7,8; 6,9; 6,8; 3,9; 2,8; 5,4; 6; 7; 7,2; 6,8; 6,6; 6,7; 4,5; 6,05
Am dat doar notele cu întregi fără numele colegilor. Printre aceste note mai există și un 9,8 dar motivul este unul foarte simplu: fericita cu 9,8 i-a oferit profului o carte de vizită la finalul unei ore din cele 3 sau 4 enuntate mai sus. Cred că înțelegeți care e Fișka!
Mesaj 2:
2) Buna ziua,
Anexez tema 4 si 5.
O sa discutam pe marginea temelor 2,3,4. Tema 5 va fi pentru data
viitoare si eventual pentru examen.
С уважением,
Cristian
Anexez tema 4 si 5.
O sa discutam pe marginea temelor 2,3,4. Tema 5 va fi pentru data
viitoare si eventual pentru examen.
С уважением,
Cristian
Din păcate nu le-am discutat deloc pe marginea lor!
O ultimă întrebare: Ce facem cu acești profesori? Ei nu se exmatriculează?
O altă cucută luminată în analize este Virjinika C., profă pricepută să inventeze metode de analiză economică. O duce bine la capitolul rezolvări de probleme kilometrice, înșirate pe 4 sau 5 pagini de caiet studențesc. Prezentă la orice oră, dar o dă în bară la explicații și înțelesuri. Se vede că a învățat multe la zubreală. Într-un cuvânt e profană la predat. Vorbește doar în limbaj economic, iar noi ne uităm ca…la poartă nouă. Nu înțeleg ce fel de lectori ține univeru’! Ăștia sunt motorașe care ucid creieri în loc să-I fructifice. De ce îi fabrică sistemul? Marea majoriate a studenților, 95% din studenții jurnaliști nu o înțeleg ce vorbește. Exemplele date de aceasă profă înțeleaptă sunt redate tot în limbaj economic. Iubește să pună 2, a adunat în catalog precis că pese zece de 2. Mai are și nervi și zice să nu-i încercăm răbdarea, plus mai dă studente afară din cabinet. Pozor de așa profă cu IQ de minus infinit. Dna. Virjinica ne-a amenințat cu țvaiuri dacă nu venim la a doua testare. Noi am finisat orele cu ea, dar ne răpește o zi de pregătire la sesie dintre examene. Să te pregătești la testul dânsei sau să înveți pentru examene? Asta-i buba!Ce facem cu ea dacă nu știe să predea omenește? O mai lăsăm să vorbească ca un robot? Poate o direcționăm în regnul savanților, poate acolo o va înțelege cineva!
Dragi colegi vă îndem să protestăm contra acestor lectori de 2 bani! Să ne unim forțele! Să ne cerem dreptul la un proces de studii productiv, eficient, clar și accesibil! Jos profesorii incompetenți!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu